به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل صبح امروز آتش سوزی انبار یک شرکت تولید کننده مواد پاک کننده و شوینده در شهرک صنعتی منصورکنده و آتش سوزی خودرو رانا در بلوار نوشیروانی با حضور آتش نشانان مهار و اطفا شد.

بنا بر این گزارش طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی در ساعت ۰۴:۰۴ صبح امروز مبنی بر آتش سوزی در قسمت انبار یکی از شرکت های تولیدی شهرک صنعتی منصور کنده بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره سه سازمان و آتش نشانی شهرک صنعتی در محل حادثه حاضر شدند.

پس از حضور آتش نشانان و بررسی اولیه مشخص گردید در این حادثه آتش سوزی از ناحیه انبار و سقف کاذب آن واقع در پشت سوله اصلی شرکت و چسبیده به آن آغاز شده و دامنه شعله ها با سرایت به تجهیزات الکترونیکی مستقر در محدوده فوقانی سقف کاذب در حال گسترش به محدوده سوله اصلی و بروز خسارت می باشد که با حضور آتش نشانان و جدا سازی تجهیزات الکترونیکی از پیشروی بیشتر آتش جلوگیری و پس از حدود یک ساعت تلاش نفسگیر به طور کامل مهار و اطفا شد.

همچنین در حادثه ای دیگر آتش سوزی یک دستگاه سواری رانا در ساعت ۱۱:۵۲ از ناحیه موتور خودرو واقع در بلوار نوشیروانی بعد از پل محمد حسن خان به ستاد فرماندهی عملیات سازمان گزارش شد.

بلافاصله پس از اعلام این حادثه آتش نشانان ایستگاه شماره یک سازمان به محل حادثه اعزام شدند.خوشبختانه این حادثه با انجام اقدامات اولیه مناسب توسط مالک وحاضرین و حضور آتش نشانان قبل از بروز خسارت مهار و اطفا شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *