به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل آتش سوزی دو دستگاه خودرو زانتیا و روآ و همچنین یک باب منزل مسکونی و انبار کاه و شالی چسبیده به منزل روستایی با حضور آتش نشانان مهار و اطفا شد.

بنا بر این گزارش طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی در ساعت ۲۳:۰۸ شب گذشته مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه واقع در خیابان شهید صالحی آتش نشانان ایستگاه شماره یک سازمان به محل حادثه اعزام و با توجه به اقدامات مناسب اولیه ساکنین این آتش سوزی را که از کولر منزل آغاز شده بود قبل از گسترش مهار و اطفا کردند.

در حادثه دیگر آتش سوزی انبار کاه و شالی چسبیده به منزل مسکونی روستایی واقع در جاده قدیم آمل روستا بالابازیار آتش نشانان زرگرشهر و ایستگاه شماره ۵ سازمان را به محل رهسپار نمود.این حادثه پس از شکافته شدن سقف انبار و دسترسی به کانون آتش سوزی توسط آتش نشانان قبل از سرایت به منزل مسکونی پس از حدود ۲ ساعت تلاش نفسگیر مهار و اطفا شد.

همچنین در دو حادثه خودرویی آتش سوزی خودروهای زانتیا از ناحیه موتور خودرو واقع در بلوار جانبازان حر ۲۱ و آتش سوزی یک دستگاه سواری روآ از ناحیه چرخ جلو خودرو در اثر گیر کردن لنت واقع در بلوار جانبازان حدفاصل چهارراه های گله محله و شهاب نیا توسط آتش نشانان ایستگاه شماره دو سازمان مهار و اطفا شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *