به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل ، بل حضور معاون استاندار،مدیرکل دفتر امور شهری استانداری،شهردار محترم بابل،رئیس و اعضا شورا اسلامی شهر،معاونین و مدیران شهرداری،کارشناسان دفتر امور شهری استانداری و مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل در آستانه فرا رسیدن روز ایمنی و آتش نشانی از بازنشستگان و آتش نشانان نمونه در سازمان آتش نشانی بابل تجلیل شد.

مسئولین استانی و شهری ضمن تبریک به همه آتش نشانان بویژه آتش نشانان شاغل در بابل که خالصانه برای پیشرفت و ایمنی این شهر زحمت می کشند، از خداوند متعال توفیقات روز افزون توام با سلامتی و عمر باعزت را برای این عزیزان خواستار شدند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و تلاش های خالصانه همکاران محترم آقایان حسین جعفری، سیدسروش موسوی ، علی عاصمی ، مجتبی عابدیان ،عباسعلی عباسزاده، مهدی رزمجو و صابر پورعباس بعنوان آتش نشانان نمونه از سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بابل تجلیل بعمل آمد.

همچنین به منظور تکریم بازنشستگان از آقایان رحیم رکیده ،عطاالله محمدپور، قربانعلی تیمورزاده،سید قاسم حسینی و سیدجعفرحسینی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند به پاس سال ها خدمات ضادقانه ایشان قدردانی بعمل آمد.

در ادامه ودر آیین اعطای درجه و نشان به آتش نشانان ۷ نفر از واجدین شرایط، ارتقاء،درجات خود را توسط مسئولین حاضر در مراسم گرامیداشت دریافت کردند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل

جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *