به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل سید مازیار حسنی مدیرعامل سازمان اهم اقدامات و فعالیت های این سازمان در نیمه نخست سال جاری را تشریح نمود.

سیدمازیارحسنی مدیر عامل:

در طول ۶ ماه گذشته تعداد ۱۷۳۹ حادثه به آتش نشانی بابل گزارش و در واحد عملیات سازمان پوشش داده شده است که ۹۱۵ مورد آتش سوزی و ۸۲۴ مورد نیز درخواست امداد و نجات بوده است که خوشبختانه در این حوادث ۳۰۸ تن از شهروندان گرامی نجات یافتند.

در راستای اجرای طرح پایش ایمنی شهری و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در سطح شهر تعداد ۱۲۴۷ مورد خدمات اعم از بازدیدهای ایمنی،صدور پروانه ساختمان و پایان کار از طریق واحد پیشگیری و ساختمانی سازمان به شهروندان و ارباب رجوع محترم ارائه گردید.

در حوزه آموزش برون سازمانی در این بازه زمانی تعداد ۳۳۵۷ تن از شهروندان محترم تحت آموزش های ایمنی و آتش نشانی ارائه شده توسط کارشناسان این سازمان قرار گرفتند و در حوزه آموزش های درون سازمانی نیز در طول ۶ ماه گذشته تعداد ۳۲ سرفصل آموزشی با ۴۶۹ جلسه آموزش تخصصی در مباحث مختلف ایمنی و آتش نشانی برای آتش نشانان برگزار گردید.

گفتنی است در این مدت با حمایت و دستور شهردار محترم اقدامات بسیار خوبی در حوزه خرید و تهیه تجهیزات و اقلام مورد نیاز سازمان نظیر تهیه وتجهیز کلیه پرسنل به فیس صورت و دیمن والو انفرادی،تعمیر و اورهال اساسی و کامل نردبان ۳۲ متری با توجه به قیمت بسیار بالای آن ها،خرید تجهیزاتی نظیر توربکس،موتوربرق،فرز بنزین و … تعمیر،جانمایی و اورهال نمودن یک دستگاه خودرو عملیاتی رنو میدلام و تهیه نوار،کف پر توسعه، دستکش و چکمه عملیاتی و.‌.‌. صورت پذیرفته است.

شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *