به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل سید مازیار حسنی مدیر عامل سازمان از برخورد وحشتناک یک دستگاه کامیون با خودروی مزدا در کنار گذر جنوبی و جان باختن سه سرنشین خودرو مزدا خبر داد.

سیدمازیارحسنی مدیر عامل:

در ساعت ۱۷:۲۰ عصر امروز با تماس تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر وقوع تصادف، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره هفت را به محل حادثه واقع در کمربندی جنوبی،محدوده پل روگذر ارمک اعزام کرد.

متاسفانه در این حادثه یک دستگاه کامیون پس از برخورد با خودرو مزدا کاملا روی خودروی وانت افتاده و منجر به له شدگی وانت مزدا گردید که در اثر شدت تصادف، راننده و دو سرنشین خودرو وانت مزدا در داخل کابین درهم پیچیده خودرو گرفتار شده و متاسفانه در دم جان باختند.

پس از جابجایی کامیون با استفاده از جرثقیل آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل حادثه و بوسیله ابزار نجات و با برش قسمتی از بدنه خودرو مزدا پیکر بی جان سه جان باخته این حادثه را پس از حدود ۲ ساعت تلاش نفسگیر از کابین خودرو خارج کردند و به عوامل آرامستان تحویل نمودند.

درپایان به شهروندان گرامی توصیه میگردد در هنگام رانندگی در بزرگراه و اتوبان ها ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، از رانندگی با سرعت غیر مجاز خودداری کرده و با حفط سرعت مطمئنه سفر ایمنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *