به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل، حادثه گیر کردن دست دختر بچه ۱۳ ساله لای چرخ گوشت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان و گروه امداد و نجات #ایستگاهشماره_دو سازمان به محل حادثه در بلوار جانبازان،بهاران ۱۹ اعزام شدند.

بنا براین گزارش،دختر بچه ۱۳ ساله‌ای مشغول کار با چرخ‌گوشت بود که ناگهان دست وی بر اثر بی‌احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی داخل چرخ‌گوشت گیر کرده و دچار آسیب‌دیدگی شد.

آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات امداد و نجات، با باز کردن قسمتی از اجزای دستگاه و آزاد کردن تیغه چرخ گوشت توانستند دست فرد مصدوم را با کمترین آسیب ممکن از داخل دستگاه خارج و پس از رهاسازی دست مصدوم از میان چرخ‌گوشت، مصدوم را برای انجام اقدامات اولیه و انتقال به مرکز درمانی در اختیار نیروهای اورژانس قرار دادند.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی همواره به خانواده‌ها و کسانی که با چرخ‌گوشتهای خانگی و صنعتی سر و کار دارند توصیه می‌کنند هنگام کار با این وسیله، جانب احتیاط را رعایت کرده و از چرخ‌گوشت استاندارد استفاده کرده و دست خود را بیش از حد مجاز درون گلویی چرخ‌گوشت فرو نبرند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *