سید مازیار حسنی مدیر عامل سازمان:

در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ آتش نشانان بابلی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ، ۱۰۷ مورد عملیات شامل ۵۱ عملیات امداد و نجات و ۵۶ مورد عملیات اطفای حریق انجام دادند که در این حوادث متاسفانه ۵ تن از شهروندان دچار مصدومیت شدند و خوشبختانه ۲۸ تن از شهروندان نجات یافتند.

با آغاز تعطیلات نوروزی هفت ایستگاه آتش نشانی با بیش از ۱۳۵ آتش نشان به صورت آماده باش کامل،آماده ارائه خدمات به شهروندان بودند.

همچنین در طول ایام تعطیلات با توجه به حضور پرشمار مسافران نوروزی در سطح استان و شهر بابل،همکاران سازمان آتش نشانی با حضور و بازدید مستمر در مکان های پرخطر اقدامات ایمن سازی را انجام دادند.

با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده جهت پوشش ایمنی مراسمات در شب های پرخیر و برکت قدر و ایام نوروز آتش نشانی بابل در مجموع با ۶۵ مورد استقرار تیم های سیار همراه با خودرو های سبک و سنگین در چندین نقطه از شهر و همچنین در مجاورت محل های برگزاری مراسمات تامین ایمنی شهروندان و مسافران محترم را بر عهده داشت.

در پایان از زحمات و خدمات پرسنل خدوم آتش نشان که در ایام تعطیلات ابتدای سال به دور از کانون گرم خانواده در حال خدمت رسانی به شهروندان شریف بودند کمال تقدیر و تشکر را دارم و سالی ایمن و بدون حادثه را برای شهروندان آرزومندم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *