پیرو تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی خودرو بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل به محل حادثه واقع در جاده قدیم آمل،چهارراه خراسان محله اعزام شدند و مشاهده گردید یک دستگاه خودرو پرشیا از قسمت طاقچه عقب خودرو پس از اتصالی در سیستم برق و سیم کشی دچار آتش سوزی شده است.

این حادثه با انجام اقدامات اولیه مناسب توسط مالک و حاضرین در صحنه و با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره یک سازمان مهار و اطفا شد.

همچنین دو حادثه مربوط به سقوط درخت در بلوار مادر و بلوار میرزا کوچک خان به ترتیب آتش نشانان ایستگاه های شماره دو و سه سازمان را به محل حوادث رهسپار نمود.

در این حوادث یک شاخه قطور از درخت چنار به علت پوسیدگی در بلوار مادر دچار نیمه شکستگی و در حالت معلق موجب مسدودی بخشی از خیابان گردید که اقدامات مربوط به ایمن سازی و رفع انسداد توسط آتش نشانان ایستگاه شماره دو سازمان و با حضور و همکاری پرسنل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری صورت پذیرفت.

همچنین شکسته شدن یک اصله درخت در بلوار میرزا کوچک خان موجب سقوط آن روی قسمتی از خیابان گردید. اقدامات مربوط به برش شاخه ها و انتقال آن به مکان مناسب و ایمن سازی محیط در این حادثه توسط آتش نشانان ایستگاه شماره سه سازمان صورت پذیرفت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *