به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردادی بابل طی ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی به سوانح رانندگی و جاده ای با ۴ مصدوم،مهار آتش سوزی خودرو سواری و ضایعات و نجات محبوس شدگان توسط آتش نشانان صورت پذیرفت.

حادثه انحراف و برخورد شدید خودرو پژو ۲۰۶ نوک مدادی با نیوجرسی بتنی کنار جاده واقع در کنارگذر جنوبی قبل از میدان متی کلا موجب مصدومیت و محبوس شدن خانم راننده ۲۳ ساله این خودرو شد.

امداد گران آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات و با برش قسمتی از بدنه خودرو فرد محبوس شده را از خودرو خارج و جهت انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

در دیگر سوانح رانندگی شبانه روز گذشته برخورد شدید خودرو پژو ۲۰۶ سفید با یک دستگاه کامیون موجب مصدومیت دو خانم راننده و سرنشین حدودا ۲۵ ساله این خودرو شد و در حادثه دیگر انحراف و برخورد شدید یک دستگاه سواری پژو پارس سفید رنگ با گاردریل موجب مصدومیت یک خانم گردید که امداد رسانی ها در این حوادث جهت ایمن سازی محل حادثه و نجات مصدومین توسط امدادگران ایستگاه شماره هفت سازمان صورت پذیرفت.

همچنین حادثه آتش سوزی یک دستگاه سواری سمند از ناحیه موتور خودرو در ساعت ۰۷:۲۰ صبح امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی بابل گزارش شد که این حادثه با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره یک سازمان در محل حادثه واقع در بلوار شهید ابوالحسنی بطور کامل مهار و اطفا شد.

چهار حادثه دیگر نظیر محبوسی افراد در آسانسور،محبوسی در کتابخانه،محبوسی در سالن مدرسه و مهار آتش سوزی ضایعات در سطح شهر از دیگر امدادرسانی های سازمان در شبانه روز گذشته بوده است.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *