به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل آتش سوزی یک باب منزل مسکونی و آتش سوزی های بامدادی فروشگاه لوازم یدکی و دو دستگاه خودرو از مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر بوده است.

حادثه آتش سوزی یک باب منزل مسکونی با حضور به موقع آتش نشانان ایستگاه های شماره دو سازمان در محل حادثه واقع در بلوار جانبازان،گله محله قبل از سرایت به اطراف و بروز خسارت سنگین مهار و اطفا شد.

در این حادثه شعله های آتش و دود غلیظ ناشی از آن از سقف و منافذ پنجره ها در یک ساختمان دو طبقه و در کوچه‌ای باریک و غیر قابل تردد برای خودروهای سنگین اطفایی در حال گسترش بود که با حضور آتش نشانان به طور کامل مهار و اطفا شد.

همچنین در ساعت ۰۴:۲۹ بامداد امروز در پی اعلام حادثه آتش سوزی فروشگاه لوازم یدکی وسایل نقلیه واقع در بلوار آیت اله خامنه ای ، موزیرج بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره پنج و دو سازمان به محل حادثه اعزام شده و حریق مربوط به لوازم یدکی را قبل از گسترش حريق به کل مغازه در کمترین زمان ممکن مهار و اطفا نموده و از بروز خسارت سنگین جلوگیری کردند.

در دو حادثه بامدادی دیگر در ساعت ۰۰:۴۳ بامداد امروز آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پراید از قسمت موتور خودرو واقع در جاده قائمشهر جنب دانشگاه آزاد و آتش سوزی یک دستگاه کامیونت حمل بار در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز از قسمت کابین سرنشینان خودرو واقع در محدوده میدان شهید کارگر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بابل گزارش شد.

این دو حادثه به ترتیب با حضور به موقع آتش نشانان ایستگاه‌های شماره هفت و یک سازمان بطور کامل مهار و اطفا شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *