همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در روز قیامت در امان هستند.”
امام موسی کاظم (ع)

آتش نشانان شیردلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان بر کف و بی مهابا تن به آتش می زنند و شجاعت و از خود گذشتگی را معنا می بخشند .

هفتم مهر ماه به نام روز” آتش نشانی و ایمنی” نامگذاری شده است در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسانهایی پرداخته شود که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش دیگر انسانها می گذرند تا آنها بتوانند در امنیت و رفاه زندگی کنند . تشکر و سپاس از ناجیانی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند ، انصافاً کاری بس صعب و دشوار است.

اینجانب به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه ، روز شکوهمند ” آتش نشانی و ایمنی” فرصت را مغتنم شمرده و به اسطوره های شجاعت و مهربانی که بی منت جان خود را برای حفظ جان و مال همشهریان عزیز در معرض خطر قرار می دهند صمیمانه تبریک عرض می نمایم و به شهروندان اطمینان می‌دهم که ظرفیت‌های تخصصی و تجهیزاتی سازمان در بالاترین کیفیت در صف نخست تلاش برای کاهش آسیب و رنج شهروندان عزیز بابلی است و در این مسیر همکارانم در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در پایان لازم است از توجه و عنایات ویژه شهردار بابل جناب آقای #مهندسمهدیکیانیامیریشهردار_بابل ،رئیس، اعضای محترم شورای اسلامی و مسئولین شهر به سازمان آتش نشانی تقدیر و تشکر نموده و امید دارم تا با استفاده از این حمایتها، شهری ایمن برای شهروندان شریف شهر بابل به ارمغان بیاوریم.

پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *